Львів’яни повідомляють про проблему валідації із ЛеоКарт: як це вирішити | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
Львів’яни повідомляють про проблему валідації із ЛеоКарт: як це вирішити
15 Грудня, 14:43

Львів’яни повідомляють про проблему валідації із ЛеоКарт: як це вирішити

Львів’яни почали скаржитися на те, що не вдається завалідувати проїзд за допомогою транспортної картки ЛеоКарт, яку вони придбали через кіоск «Інтерпрес» на вул. Гайдамацькій. Як повідомили на сторінці Електронного квитка ЛеоКарт у Facebook, через збій мережі «Київстар» картка може бути неактивною і не працювати.

«Фіксуємо від вас звернення про те, що не вдається завалідувати ЛеоКарт, які придбали через кіоск «Інтерпрес» на вул. Гайдамацькій у період масштабних збоїв мережі «Київстар», а саме з 08:00 12 грудня до 15:00 13 грудня. Якщо ви у зазначений період придбали свою ЛеоКарт, поповнили та не вдається завалідувати проїзд – придбана транспортна картка може бути неактивованою», – йдеться в повідомленні.


Відтак для того, щоб активувати картку, необхідно зробити наступні дії:

  • Звернутися за номером телефону гарячої лінії 0 800 303 007 та вказати номер транспортної картки, щоб перевірити, чи картка активована.
  • Якщо ЛеоКарт неактивована, користувача запишуть на прийом для активації картки. Прийом здійснюється в офісі на вулиці Коновальця, 109 виключно за попереднім записом. Графік роботи: пн-чт: із 09:00 до 17:00, у пт: із 09:00 до 16:45.
  • Перелік документів, які потрібні для активації ЛеоКарт: квитанція про сплату за ЛеоКарт та обов’язково транспортна картка. Якщо ви поповнювали баланс картки, також потрібно буде пред’явити квитанцію про поповнення.

Нагадаємо, 13 грудня стався масштабний збій у роботі мобільного оператора «Київстар». Через це у Львові виникли тимчасові труднощі під час оплати банківською карткою у громадському транспорті міста.

 

Відео