регіональні новини
Написати нам
Ручна поклажа не менше 5 кг: в Україні планують змінити правила авіаперевезень
09 Лютого, 14:29

Ручна поклажа не менше 5 кг: в Україні планують змінити правила авіаперевезень

Державіаслужба України планує змінити норми перевезення ручної поклажі, максимальний розмір компенсації за втрату багажу, час завершення реєстрації і посадки на рейс тощо. Про це повідомляє avianews.

Авіакомпаніям нададуть право самостійно встановлювати час закінчення реєстрації і посадки в літак. Наразі законодавством встановлене обмеження: реєстрація повинна закінчитися не раніше, ніж за 45 хвилин, а посадка на літак – не раніше, ніж за 15 хвилин до вильоту.

“Змінюються правила щодо ручної поклажі. Наразі її вага не повинна перевищувати 7 кг. Однак авіаперевізники можуть збільшити дозволену вагу. Нові правила передбачають, що мінімальна вага поклажі має становити не менше ніж 5 кг. Крім того, пасажир може взяти з собою в літак жіночу або чоловічу сумку, чи рюкзак. Право встановлювати їхні розміри та вагу нададуть авіакомпаніям. Зазначимо, що зараз в Україні перевізники з найдешевшими тарифами дозволяють перевозити лише один предмет ручної поклажі”, – йдеться в повідомленні.

Як і раніше, понаднормово в літак можна буде взяти папку з документами, пресу для читання, верхній одяг, парасолю, харчування для дитини, дитячу коляску, складне крісло або милиці.

У проєкті новин правил пропонують скасувати вимогу щодо безкоштовного перебронювання квитка, якщо перший рейс запізнився і пасажир не встиг на другий рейс. У випадку, якщо перельоти оформлені окремими квитками.

Також прописано, що рейс буде вважатися відміненим, якщо час його затримки перевищив 48 годин. Не вважається відміненим рейс, якщо змінився аеропорт вильоту чи приземлення в межах одного міста. Або якщо компанія передала пасажирів на інший, спеціально організований рейс.

Максимальну відповідальність перевізника за затримку рейсу пропонують підняти до 7324 доларів, а відповідальність за пошкодження, втрату чи затримку багажу до 1765 доларів.

Також авіакомпаній хочуть зобов’язати мати цілодобові кол-центри. Оскільки зараз перевізники повинні надати цілодобову підтримку своїм пасажирам тільки при виконанні нічних рейсів.

Фото: blockblog.

Схожі новини