регіональні новини
Написати нам
«План сталої мобільності – лише ширма для оборудок», – Володимир Гірняк
24 Липня, 17:13

«План сталої мобільності – лише ширма для оборудок», – Володимир Гірняк

У Львівській міській раді ще на початку року затвердили План сталої мобільності. Там кажуть що залучали європейських експертів. Сподіваються, що він вирішить багато проблем у Львові. Що ж насправді криється за цим Планом, Дивись.інфо розповів голова Координаційної ради партії «Громадянська позиція» Володимир Гірняк.

«Маю переконання, що цей План сталої мобільності – лише ширма для оборудок. Анонсували консультантами діючих чиновників із прогресивних німецьких міст – заступника мера Фрайбурга, начальника дептранспорту Берліна, Лейпціга, предсавників магістрату Цюриха. Але це – лукавство. Фрайбург зараз планує споруджувати під старою частиною міста новий тунель, будує міські автобани і розв’язки. Лейпціг, Цюрих також споруджують тунелі, мають магістралі. Натомість Львову грантові організації рекомендують ущільнення, заспокоєння руху та звуження вулиць! – каже політик. – В Плані сталої мобільності взагалі не згадано про роль транспортної мережі в забезпеченні економічної конкурентноздатності міста в українському та європейському масштабах. Йдеться лише про сьогоденні вигоди і переваги. Псевдоурбаністи не прогнозують ріст вантажоперевезень та збільшення пасажиропотоків в найближчих 10 років. Вони косметичними, популістськими засобами хочуть вирішити транспортний колапс. У класичний приклад «міста коротких відстаней» львівські псевдоурбаністи перетворили район Малоголоско. В Європі спершу будують інфраструктуру, трамвайну колію, дорогу. І лише потім – будинки».

Володимир Гірняк пропонує варіанти вирішення цих проблем. Найперше, каже, що потрібно навести жорсткий порядок у сфері містобудування.

«Детальні плани територій, якими сьогодні маніпулює влада, можуть лише уточнювати Генплан, а не заміняти його як це зараз робиться у стінах ратуші. Треба повернути норму, яка діяла за попередника чинного мера – Любомира Буняка – житло повинне будуватися лише на приватній землі. Ніяких договорянків із забудовниками з метою будувати на землях не приватного статусу, – роз’яснює. – Не дозволяти будівництво на територіях громадських центрів, автотранспортних підприємств, озеленених територіях загального користування, установ охорони здоров’я, садово-городніх кооперативів, вищих навчальних закладів та гаражів й автостоянок. На жаль, зараз це – буденна практика».

Схожі новини