«Маю переконання, що цей План сталої мобільності – лише ширма для оборудок. Анонсували консультантами діючих чиновників із прогресивних німецьких міст – заступника мера Фрайбурга, начальника дептранспорту Берліна, Лейпціга, предсавників магістрату Цюриха. Але це – лукавство. Фрайбург зараз планує споруджувати під старою частиною міста новий тунель, будує міські автобани і розв’язки. Лейпціг, Цюрих також споруджують тунелі, мають магістралі. Натомість Львову грантові організації рекомендують ущільнення, заспокоєння руху та звуження вулиць! – каже політик. – В Плані сталої мобільності взагалі не згадано про роль транспортної мережі в забезпеченні економічної конкурентноздатності міста в українському та європейському масштабах. Йдеться лише про сьогоденні вигоди і переваги. Псевдоурбаністи не прогнозують ріст вантажоперевезень та збільшення пасажиропотоків в найближчих 10 років. Вони косметичними, популістськими засобами хочуть вирішити транспортний колапс. У класичний приклад «міста коротких відстаней» львівські псевдоурбаністи перетворили район Малоголоско. В Європі спершу будують інфраструктуру, трамвайну колію, дорогу. І лише потім – будинки».