“Ми не виїжджаємо на виклик, коли немає загрози життю”, – рятувальник
Тетяна Пасічник
Минулого тижня львів’янку Галину 2-річний син зачинив на балконі. Жінка вийшла розвісити одяг, а в той час дитина повернула ручку дверей і зачинила їх. Крики Галини почули сусіди і подзвонили на “101”.
“Оператор продиктував мобільний номер телефону і сказав дзвонити туди, – розповідає LMN Галина. – Підняв слухавку якийсь чоловік, сказав що вже виїжджає і що його послуга коштуватиме 300 грн. Та за дві хвилини дитина дивом сама відчинила двері. Сусідка одразу ж подзвонила до того чоловіка, щоб не їхав”.
Проте той сказав, що все одно треба заплатити гроші ,мовляв, він вже виїхав. І надіслав реквізити своєї приватної картки ПриватБанку.
“Не розумію чому за послуги рятувальників з МНС маємо платити якійсь приватній особі? Чому самі рятувальники не змогли допомогти? Як кішку з дерева зняти — то вони тут як тут. В цій ситуації могла статися біда, невідомо , що дитина могла зробити сама вдома”, – обурюється Галина.
Речник головного управління ДСНС України у Львівській області Віталій Туровцев, пояснив LMN чому саме такими були дії МНС.
“Ми не виїжджаємо на виклики, де немає загрози для життя людини. У іншому випадку просто пропонуємо людям альтернативу — номер телефону спеціаліста, який може відчинити двері, але за оплату”, – каже Віталій.
Він додав, що виїжджають на виклик, коли людина, переважно похилого віку, сама у квартирі і вже певний час не відповідає на дзвінки. При цьому двері виламують лише у присутності родича. У цьому випадку мама візуально бачила, що робить дитина. Син був під наглядом.
Найближчим часом наші менеджери дадуть відповідь