“По-перше, можна буде чітко визначити кількість пасажирів, а отже, ідентифікувати більш критичні та менш важливі маршрути, і як наслідок – змінювати конфігурацію та кількість автобусів на них, зважаючи на об’єктивні дані, а не на бажання шофера швидше закінчити зміну, – говорить Кузьмак. – По-друге, це допоможе зробити пільги адресними. Всі пільговики отримають спеціальні картки, за допомогою яких можна визначити їх відсоток від загальної кількості пасажирів.
По-третє, електронний квиток просто змусить перевізників дотримуватися правил, інакше вони будуть вилучені з процесу перевезення. Адже за таких умов водій не має доступу до готівки, і перевізник отримує гроші не від пасажирів, а від міста – за виконаний кілометраж перевезень. Стояння на зупинках по півгодини, порушення графіку та самовільне зникнення з маршруту зменшують цей кілометраж. А отже, перевізник втрачатиме гроші. “