“Наше підприємство з великою повагою ставиться до громадян, які мають право пільгового проїзду і завжди працювало згідно з соціальними стандартами. Однак, станом на зараз, це вимушений крок, на який підприємство змушене піти на час, поки в Україні діють карантинні обмеження. Карантин в державі триває до 31 липня. На цей період діє заборона на перевезення пасажирів в кількості більшій ніж кількість сидінь. Ми просимо громадян з розумінням поставитися до цієї ситуації. Адже, насправді, це не питання перевізників чи пільговиків. Влада області повинна взяти на себе відповідальність і прийняти рішення, яке б дозволило монетизувати пільги. Натомість вони самоусунулися від проблеми і просто зіштовхнули у конфліктах водія і пільговика. Це безвідповідально, – каже Оксана Осєчко.