Черги, як у радянські часи: у Львові пенсіонери подають показники лічильника
Віра Потічна
Близько півтисячі людей щоранку збираються у черзі біля відділення “Львівгазу” на вулиці Дорошенка у Львові. Таким чином споживачі намагаються подати показники лічильника в перші числа місяця.
“Так дивно, на вулиці 21 століття, а люди стоять і мерзнуть годинами в чергах. І це в час розквіту інтернет-технологій”, – каже очевидиць Андрій Палюка.
Здебільшого в чергах стоять люди старшого покоління. Запевняють – особисто передати показ лічильника найнадійніший спосіб, запорука не бути обдуреним.
“Не важко, сама ходжу. Постою трохи в черзі, але зато побачу оператора, продиктую йому номер і буду впевнена, що все нормально. А то потім нарахують мені хтозна що. Зараз ще й газ подорожчав, де тих грошей набрати. Син каже, що він буде через телефон пересилати. Але повідомлення може не дійти, мало що”, – розповідає пенсіонерка Галина Яковець.
У “Львівгазі” запевняють, великі черги біля їхніх відділень – це лише ініціатива самих людей. В товаристві створені всі умови, аби полегшити процедуру надання показників.
“Є можливість пересилати смс-повідомленням на короткий номер 7104. У ньому треба зазначити особовий рахунок і через пробіл – показник. Можна через контактний центр, для цього є чотири мобільні і чотири стаціонарні телефони. Можна через інтернет, зареєструвавшись і створивши власний особовий кабінет. Але люди, особливо старше покоління, вибирає черги. Їм цікавіше прийти, постояти, поспілкуватися. Здебільшого, це так званий спосіб зустрічі. На вулиці Дорошенка в нас ще й невелике приміщення, працюють 3-4 оператори. Поки зі всіма поговорять, займає час. Тому черги такі довгі”, – пояснює Ірина Палига з управління “Львівгаз”.
Нагадаємо, з 1 листопада в Україні офіційно подорожчав газ для населення на 23,5%.
Найближчим часом наші менеджери дадуть відповідь