«Генплан використовується як дишло – ним крутять, як вигідно», – Володимир Гірняк | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
«Генплан використовується як дишло – ним крутять, як вигідно», – Володимир Гірняк
23 Липня, 16:12

«Генплан використовується як дишло – ним крутять, як вигідно», – Володимир Гірняк

Інфраструктурну кризу у Львові видно неозброєним оком. Достатньо вийти на зупинку громадського транспорту, або завітати у мікрорайон Під Голоском.  Чому місто опинилося у такій ситуації і як це можна виправити,  Дивись.інфо розповів голова Координаційної ради партії «Громадянська позиція» Володимир Гірняк.

Він пояснив, які причини транспортних корок та щільних забудов.

«У Львові все будується на договорняках між владою і забудовниками. Ми маємо розроблений понад 10 років тому Генплан. Це Конституція міста. Його потрібно оновлювати, а не порушувати. Виходить парадокс. ЛМР затверджує Генплан, а  її ж виконком – порушує. Як наслідок – транспортний колапс, порушення роботи всіх можливих інфраструктур, – каже Володимир Гірняк. – Всі незаконні забудови станом на зараз є легалізовані. Проте на більш як 60% – дозволи на спорудження видані із порушенням Генплану – зачеплені промрайони, зелені зони, порушені умови малоповерхових забудов. Почитайте розслідування редакції «Наші гроші». Зелена, Угорська,  Замарстинівська – на місцях промзон постали споруди, які кардинально суперечать критеріям містобудівних умов та критеріїв.  Генплан використовується як дишло – ним крутять, як вигідно. Суди автоматично програються, бо ж не буде влада судити сама себе за те, що має взаємні поруки із порушниками».

Політик каже, що на початку року у мерії затвердили План сталої мобільності, який взагалі суперечить Генплану.

«Там передбачається ущільнення і цілком  нівелюється доцільність будівництва тунелів, метро, хордових магістралей, транспортних розв’язок та розширення міських магістралей. У Плані стабільної мобільності в основі лежить концепція міста «малих відстаней». Де окремі мікрорайони є повноцінними і людям немає потреби їхати на роботу через ціле місто. Їх зайнятість в їхньому ж районі. Як і вся решта побутово-соціальна складова життя, – додає Володимир Гірняк. – Нагадаю, що в основі Генплану Львова є містобудівна концепція «Великий Львів», яка передбачала включення до меж Львова низки навколишніх населених пунктів. Вона частково втілилася зі створенням Львівської ОТГ.  То як же буде працювати от цей План сталої мобільності – коротких відстаней, пішохідної доступності в розрізі від Підберізців до Зашкова?»

Відео