Як оформити компенсацію для заміни вікон/вхідних дверей:
Виплату компенсацій місто здійснює на підставі рішення виконавчого комітету №899 від 22.08.2023 року (зі змінами) “Про затвердження Порядку надання матеріальної допомоги на ліквідацію наслідків ракетних ударів по будинках Львівської міської територіальної громади”.
Одноразова матеріальна допомога надається одному з представників домогосподарства (власнику/співвласнику), який зазнав витрат на встановлення пошкоджених вікон/вхідних дверей.
Для отримання допомоги до ЦНАПу потрібно подати відповідну заяву, до якої додаються:
- копія паспорта громадянина України/копія паспорта з безконтактним електронним носієм з наявним оригіналом довідки про реєстрацію місця проживання (перебування);
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- інформація про рахунок у банківській установі та його реквізити;
- копія документа, який підтверджує право власності на житлове приміщення, яке зазнало ушкоджень/руйнувань;
- акт візуального обстеження про виявлені пошкодження внаслідок ракетного удару, складений управляючою компанієї/ОСББ/ЖБК та ін.
- копія документа, який підтверджує фактичну вартість витрат/оплати послуг (копії товарних чеків, квитанцій тощо).
Всі виплати здійснюватимуть на карткові рахунки.