Команда мобільного оператора “Київстар” скасовує наступну планову передплату за тариф для своїх користувачів та виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ. Про це
повідомили у пресслужбі оператора.
Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
У “Київстар” зазначили, що все буде відбуватись автоматично. У день планової оплати гроші з рахунку не знімуться і користувачу нарахуються всі обсяги за тарифом.
Також в компанії зазначили, що вже повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку.