Львів заплатив уп’ятеро більше за систему безготівкової оплати в транспорті, – Андрій Білий | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
Львів заплатив уп’ятеро більше за систему безготівкової оплати в транспорті, – Андрій Білий
10 Грудня, 19:35
logo-black

Львів заплатив уп’ятеро більше за систему безготівкової оплати в транспорті, – Андрій Білий

Впровадження безготівкової системи оплати за проїзд в громадському транспорті Львова стало найдорожчим в Україні. Про це в ефірі проєкту «Погляд з Хмарочоса» на youtube-каналі LMN заявив експерт, екс заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий.

Нагадаємо, Львів взяв кредит у розмірі 11,2 мільйони євро на те, щоб впровадити в місті електронний квиток. Це мало статися ще в січні минулого року, але системи досі немає. Натомість з понеділка, 11 грудня, в усіх видах громадського транспорту запрацює система оплати картками «Леокарт» як етап до впровадження е-квитка.

Андрій Білий говорить, що Львів заплатив найдорожче в Україні за безготівкову оплату в транспорті і при цьому став чи не останнім обласним центром, де це зробили.

«Вартість вийшла найбільшою з перерахунку на одну одиницю транспорту. В середньому, вона вийшла в 5 разів більшою, ніж запроваджували інші міста… Можна взяти для порівняння Львівську область, яка зараз запровадила безготівкову оплату за кошти інвестора, і це коштувало 1 мільйон євро на тисячу одиниць транспорту. Ми взяли 11 (мільйонів євро – авт.) на тисячу одиниць транспорту. Тобто з Львівською областю у нас в 11 разів більша вартість», – пояснює експерт.

За його словами, така переплата сталась через велику «надбудову» у вигляді рідних додаткових опцій для пасажирів (наприклад, додаток на телефон, різні види абонементів), але їх немає. У поступовість їх впровадження він не вірить і наголошує, що коли проводили тендер і обирали підрядника на його виконання, то йшлося про одночасний запуск усієї системи з усіма складовими.

«За тендером, який проводили ще в 2017 році, мала бути оплата за час користування громадським транспортом, разовий квиток передбачав годину користування будь-яким транспортом з безкоштовними пересадками і мали бути зручні тарифи на день, тиждень, місяць. Це все мало стати зручним шляхом оплати для пасажира, а для перевізника мало геть поміняти логіку, щоб він отримав гроші за кілометр своєї виконаної роботи. І тоді Львів дійсно міг впливати на процес перевезень», – каже Андрій Білий.

Нагадаємо, директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської мерії Олег Забарило повідомив, що ажіотажу з продажем карток «Леокарт» у Львові немає, але порадив зберігати чек при купівлі картки.

 

User Image
Юлія Аронова
Відео