регіональні новини
Написати нам
Максим Козицький: «Увесь свій досвід застосовую для розбудови Львівщини»
04 Серпня, 18:49

Максим Козицький: «Увесь свій досвід застосовую для розбудови Львівщини»

Олег Березів

Відомий новатор і молодий топ-менеджер, він перший у Львівській області “змусив” сонце та вітер працювати на людей. Яким чином очільник Львівської області Максим Козицький застосовує досвід успішного підприємця на державній службі і що вдалося зробити за півроку на посаді, – про це він розповів журналістам.

Пане Максиме, навіщо ви проміняли, по суті, проекти майбутнього, адже зелена енергетика — це дуже круто, на рутинну невдячну роботу держслужбовця?

— Я уже зазначав, що погодився на цю посаду не одразу. Але ж мені довірили область. Це для мене був черговий важливий виклик. Розумів, що буде складно… Але й у бізнесі ми подолали величезні виклики.

Коли ми розпочинали свій перший проект з вітряками, то всі сприймали ідею скептично. Ми тільки документацію готували кілька років. Адже Європейський банк реконструкції та розвитку, перш ніж надати кредит, скурпульозно вивчав бук­вально все. А нас — приватну компанію з великою мрією – збирати енергією вітру — сприймали як фантазерів… Але ми таки пройшли перевірку ЄБРР, і нам довірили гроші на ідею.

Уявіть собі габарити обладнання, яке нам довелося перевозити: лише одна лопать вітротурбіни досягає в довжину 56 метрів, генератор важить 70 тон. Ми виконали цілий комплекс робіт для розширення доріг.

Компанії треба було домовлятися з місцевим населенням про перенесення парканів і клумб, переміщати дорожні знаки, зрізати дерева і навіть просити енергетиків, щоб ті збільшували висоту ліній електропередач. Щоб “прорубати вікно” у Львівську область для європейських вітряків, “Еко-Оптіма” змушена була засипати дороги і зрізати зелені насадження на ділянці завдовжки 40 км. Тепер, коли я проїжджаю повз наші вітрові химери, то дивлюся на них як на об’єкти з іншого життя…

 Але ж ви мали подолати велику бюрократичну машину — збір довідок, висновків… Зізнайтеся чесно, хабарі в адміністрацію носили? А тепер ці люди у вашому підпорядкуванні, то відіграєтесь?

— Та які хабарі. (Сміється). Наші документи були ідеальними, і всі це розуміли. Нічого такого й не виникало.

Якими основними пріо­ритетами ви керуєтеся у роботі?

— Перше –  це ремонт і добудова амбулаторій. Щоб люди мали де перевірити своє здоров’я чи отримати лікування, щоб усе працювало. Друге — ремонт шкіл і завершення довгобудів. Тому що наші діти мають навчатись у комфортних умовах вже і тепер, а не в якомусь невизначеному майбутньому. Третє — побудова доріг. Щоб до нас міг доїхати інвестор, він має їхати по дорозі, а не полями.

 I як? Є результати?

— Безперечно. До прикладу, по Жовківському району ми закупили 6 шкільних автобусів на загальну суму 10,9 мільйона гривень, відремонтували 24 школи! Для 15-ти амбулаторій закупили автомобілі Renault Duster. Вартість одного — 422 тисячі гривень. Відремонтували дороги Куликів-Великосілки на ділянці Звертів-Жовтанці на 18 мільйонів гривень.

По Дрогобицькому району на цей час тривають ремонтні роботи у 24-х школах.

Також у проекті “Велике будівництво” плануємо добудувати Новокропивницький НВК І — ІІІ ст. та спортивний зал із застосуванням енергоощадних технологій у селі Новий Кропивник. Постійно докуповуємо на школи меблі, комп’ютерне обладнання та дидактичні матеріали за рахунок державного та місцевого бюджетів.

У Жидачівському районі за гроші обласного бюджету завершили дорогу Бережниця-Йосиповичі, почали ремонтувати дорогу Жидачів-Рогізно-Бережниця. А ще зроблено капітальний ремонт фасаду приміщення народного дому села Дем’янка-Наддністряна за спільні кошти спонсорів, громади та обласного бюджету. Такі роботи провадяться у кожному районі. Щоб побачити цей масштаб, треба проїхатися по області. Ми, до речі, на сайті обласної адміністрації детально демонструємо і ставимо відеозвіти того, що вдається досягти по районах.

А ще: завершили ремонт дороги Львів- Пустомити-Меденичі. Вже цього року маємо завершити об’їзну Трускавця там, де є провалля. Закінчимо виготовляти документацію по північному об’їзду Львова, розширимо на одну смугу частково Київ-Чоп на об’їзній Львова. Це з великих проектів.

Також створена державна комісія щодо можливості будівництва концесійної дороги Краковець-Львів. За планом, за цей і наступний рік мають бути завершені проектна документація і викуп земельних ділянок під будівництво.

 Але деякі дороги були у планах уже 20 років, а віз, як мовиться, і нині там. То чи можливо сьогодні, у цей складний час, так багато зробити?

— Я не прийшов красти, обіцяти і лавірувати. Я прийшов працювати. Увесь свій позитивний досвід хочу застосувати для розбудови області, досягнення реальних результатів. Тому що я люблю незавершених справ, недочитаних книг та невиконаних зобов’язань…

  • 0
  • 1291
Схожі новини