Міст в селі Більче на Миколаївщині таки добудують | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
Міст в селі Більче на Миколаївщині таки добудують
13 Червня, 15:32
logo-black

Міст в селі Більче на Миколаївщині таки добудують

Вікторія Ничта

Будівництво моста через потічок у селі Більче Миколаївського району, який розпочали два роки тому, можуть завершити уже через місяць. Про це LMN повідомив генеральний директор концерну «Містшляхбуд» Степан Маїк.

 

«Залишилося зовсім небагато – покласти асфальт, змонтувати бар’єрне огородження та встановити перила. Всі необхідні матеріали ми маємо, але на виконання робіт потрібно ще 1 мільйон 400 тисяч гривень. Якщо усе буде добре, то роботу завершимо за місяць, – каже Маїк. Нагадаємо, будівництво моста у 2017 році ініціювала сільська рада, адже старий був в аварійному стані. «Тоді замовником робіт призначили не нашу сільраду, а службу автомобільних доріг, – розповідає LMN сільський голова Більчого Степан Суховерський. – Бо дорога Криниця – Більче-Волиця, на якій знаходиться міст, є загального користування і місцевого значення.»

 

За будівництво взялося ТзОВ «Захід – трансбуд», підрядна організація концерну «Містшляхбуд». Розібравши старий міст, чомусь не збудували об’їзду і довший час туди не їздили маршрутки, та й навіть швидка і пожежна просто не мали змоги добратися до місця виклику. Зрештою місцеві жителі самотужки збудували об’їзну дорогу.

 

Люди самотужки роблять дорогу в об'їзд мосту

Будівництво самого моста затягувалося, а взимку 2018-го взагалі припинилося. Його відсутність двічі призвела до масштабних повеней, адже русло річки забилося ґрунтом. Потічок виливало і вода затоплювала не лише людські городи, а й подекуди кілька днів стояла у підвалах житлових будинків.

Степан Суховерський звернувся до Львівської обласної ради із проханням видати відповідне розпорядження і зробити замовником робіт Більченську сільську раду. 8 травня цього року таке розпорядження з’явилося.

 

«Наразі сільська рада не підписала із нами угоду. Затягнулося усе через те, що новий замовник робіт змушений наново робити усю кошторисну документацію, а це потребує часу, – каже керівник «Містшляхбуду» Степан Маїк. – Але, скажу одразу, що в борг ми нічого робити не будемо, адже нам ще не заплатили майже 200 тисяч гривень за гідроізоляцію моста.»

Фото: Вікторія Ничта

Відео