Участь в проєкті “Молодіжні ігри” взяли представники чотирьох країн. Протягом 9-ти днів вони могли долучитися до воркшопів від учасників із різних країн, дізнатися більше про те, як працюють соціальні мережі, як визначати цільові аудиторії для своїх проектів, як створювати графіку для соціальних медіа, які є види настільних ігор та базові елементи і механізми у них, і як самостійно створити настільну гру.
Українська група представляла роботу онлайн-інструменту для графічного дизайну «Canva», і в кінці лекції решта учасників робили проєкти про найкраще місто своєї країни і робили голосування.
На культурних вечірках молодь з країн, які були присутні на проекті – Португалія, Польща, Україна та Румунія – розповідали про свою країну, представляли її культуру, а також дегустували національні страви. А партнери із Польщі організували кількагодинний театралізований квест по Старому місту у Любліні – інтерактивний інструмент для дуже оригінального представлення міста і глибшого пізнання його туристами.