регіональні новини
Написати нам
На Львівщині запрацювала гаряча лінія «Стоп-Коронавірус»
19 Березня, 18:54
logo-black

На Львівщині запрацювала гаряча лінія «Стоп-Коронавірус»

Цими днями у Львові розпочала роботу безкоштовна гаряча лінія «Стоп-Коронавірус». Консультації львів’янам надають студенти-медики, які пройшли навчання лікарями-епідеміологами та інфекціоністами. Кол-центр працює щодня з 8:00 до 21:00.

Ініціював та профінансував створення такої лінії громадсько-політичний діяч Ігор Васюник.

«Наше завдання – допомогти міським службам та диспетчерам швидкої допомоги Львова справитися з навантаженнями та надати консультації львів’янам. Головне – зупинити людей вдома, погасити паніку, роз’яснити, чому варто дотримуватися та залишатися вдома на час карантину, при яких симптомах ГРЗ не обов’язково звертатися в «швидку», а при яких дзвонити на «103», – пояснює Ігор Васюник.

Як розповіла LMN фахівець з комунікацій кол-центру Тетяна Овчаренко, на лінію звертаються львів’яни з найрізноманітнішими запитаннями.

«Перша група – це люди із симптомами гострих респіраторних захворювань. Ми вислуховуємо, що саме їх турбує, і вже на основі цього даємо рекомендації: комусь потрібно просто звернутись до сімейного лікаря. Когось, хто дійсно був у контакті з людьми, що повернулись з-за кордону, таки скеровуємо на швидку», – пояснює Тетяна.

Інша категорія людей цікавиться різними нюансами щодо карантину.

«Є насправді дуже багато свідомих громадян, які телефонують до нас та інформують про порушення певними підприємцями правил карантину. Люди занепокоєні: хочуть розібратись, що можна, що не можна», – каже жінка.

На лінії, окрім медиків, працюють і фахові юристи.

«Дехто телефонує і скаржиться на роботодавців. Виявляється, є й такі, що змушують виходити на роботу навіть людей з ознаками гострих респіраторних захворювань. Тут вже включаються наші юристи і радять, як чинити в таких ситуаціях”, – розповідає Тетяна. 

Чимало запитань  – щодо обмеження роботи громадського транспорту на період карантину.

«Буває таке, що люди телефонують і скаржаться, що немає чим добратись з дитиною додому. Звичайно, допомагали навіть в таких випадках: шукали Бла-бла-кар чи місце, де можна зупинитись», – пояснює Тетяна. 

Номер телефону гарячої лінії – 0 800 208 868.

Фото зі сторінки у Фейсбуці Ігоря Васюника.

Схожі новини