На Старосамбірщині негода зруйнувала міст (Відео) | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
На Старосамбірщині негода зруйнувала міст (Відео)
06 Травня, 17:54
logo-black

На Старосамбірщині негода зруйнувала міст (Відео)

Антоніна Скляренко

Через опади у селі Тершів, що в Старосамбірському районі, річка Дністер зруйнувала тимчасовий міст. Місцеві переживають, аби бетонні плити за більшої води не зруйнували залізничного мосту, який проходить поруч.

Постійний міст через Дністер у Тершеві в аварійному стані вже понад 7 років. Він є частиною траси Н-13 Львів – Самбір – Ужгород. Два роки тому його взялося ремонтувати ТзОВ «Лд-Галбуд». Компанія зареєстрована у Дрогобичі та займається будівництвом житлових та нежитлових приміщень.

«Два роки тому на мості зрізали асфальт і почали ремонт. До сьогодні 30% мосту ще не зроблено. Ремонтують поволі, працює зазвичай один-два робітники. Сьогодні взагалі нікого нема. Для проїзду відкрита тільки одна смуга. З нею на свій страх і ризик ми пережили в зимі ожеледицю. Зараз, схоже, маємо пережити велику воду. Підрядники збоку побудували тимчасовий технічний міст. Але його вже другий раз забирає вода. Хто його побудував, яким чином, якщо він після першої-ліпшої води пливе за течією?» – каже депутат районної ради Василь Курій.

Він зняв зруйнований міст на відео і виставив його на своїй сторінці у Фейсбук.

 

06.05.2019, #Старосамбірський_район, село #Тершів#Міст_довгобуд, за останній місяць вдруге зруйновано #тимчасовий_міст. Все просто – #вода_забрала 🙁 так і живемо.

Опубліковано Курій Василь Понеділок, 6 травня 2019 р.

 

LMN звернулась по коментар до районної ради. Керівник Тетяна Терлецька заспокоює, міст був тимчасовий і його руйнація не чинить жодних загроз.

«Це звичайний технологічний міст, який робився не для того, аби по ньому їздили люди, а для того, аби ним пересувалася техніка, яку використовують у ремонтуванні постійного мосту. На жаль, не змогла сконтактуватися з підрядною організацією, аби сказати, через що стався обвал цього тимчасового мосту, – каже Терлецька. – Й справді ремонт опори триває доволі довго. Це створює певні незручності. Але тут за питанням «чому так ремонтують?» слідує відповідь: як платять, так і ремонтують. Цей міст робить фірма з Дрогобича, там є свої затримки із зарплатами.  Постійний міст працює – може, з незручностями, але ним пересуваються і пішоходи, і автомобілі».

У Службі автомобільних доріг у Львівській області кажуть, завершити ремонт постійного мосту мають до липня.

«У Тершеві роботами займається підрядник. Але можу сказати, що там немає ніякої катастрофи. Коли на одній половині заливається бетон, а по другій їдуть фури, на бетоні утворюються тріщини. Щоб їх не було, зробили власне цю тимчасову дорогу. Вона мала прослужити тільки 7 днів, коли висихав бетон. Тепер рух проходить по постійному мосту. Підрядник відновить тимчасовий міст, коли буде заливати іншу частину постійного бетоном. Це буде така ж тимчасова дорога з бетонних плит і труб. До кінця липня маємо завершити будівництво того постійного мосту», – пояснює провідний інженер САД Роман Коцун.

Скільки коштує реконструкція постійного мосту, не назвали ні в райраді, ні в Службі доріг. До самої ж фірми-підрядника, на жаль, також додзвонитись не вдалось. На зазначений номер в інтернеті ніхто не відповідає.

Відео