За словами Парцхаладзе, проектування такого покриття підвищить рівень безпеки людей на зупинках, адже гальмівний шлях зменшиться до 20%.
У міністерстві зазначили, що в Євросоюзі прийнято вважати небезпечними всі машини, які не можуть зупинитися за 40 метрів при гальмуванні з 100 км/годину. В Україні таких – більшість.
Також гальмівний шлях збільшується в декілька разів в різних погодних умовах (сніг, дощ) та умовах збільшення швидкості, залежить від багатьох факторів як якість дорожнього покриття, стан шин і гальм, маса автомобіля тощо.
Можливість штучного зменшення гальмівного шляху при влаштуванні спеціального міцного покриття на зупинках є цілком обґрунтованою.
Практика проектування такого покриття на зупинках сьогодні розповсюджена в країнах Європи, зокрема, Бельгії та Нідерландах. Крім цього, за кордоном таке покриття є на проїзній частині дороги перед перехрестями та іншими пішохідними переходами з підвищеною загрозою безпеки.