«Сьогодні усі вимушені працювати дистанційно, тому постарайтесь впродовж карантину зробити привабливу пропозицію на свою послугу. Особливо, якщо надаєте її офлайн. Не тримайтесь за ціну до останнього. Краще заробити мінімально, але втримати працівників, сплатити комунальні платежі, ніж з гордо піднятою головою зайти у мінус, ховаючись від усіх вдома. Швидко переформатуйтесь до надання послуг онлайн, організуйте доставку, консультації по скайпу, щоб ваш клієнт з вами був до останнього, – каже. – Не залишайте на завтра, те що можна зробити сьогодні. Завжди є робочі завдання, до яких не доходять руки: систематизація документообігу, прибирання на складі, оновлення презентацій, у кожного своє. Ось і настав час все доробити та посортувати. Коли закінчиться карантин, у вас будуть нові актуальні інструменти, порядок і свіжа голова. І головне – не панікувати. Це остання, але найважливіша порада. Я відкрила ТЦ «Роксолана» у жовтні 2014 року. Ви ж пам’ятаєте, які тоді непевні часи починались? Політична нестабільність, війна, криза, девальвація… Але я наважилась – і проєкт став успішним. Яка б не була ситуація, керівник має залишатись розсудливим і у нього повинен бути план, який, у разі потреби, можна модернізувати під виклики часу. Тому – думайте, аналізуйте, працюйте. І пам’ятайте, що ви задаєте тон усій вашій команді».