В Україні набули чинності нові правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати спам-дзвінки за зверненням абонентів. Про це повідомив Перший віцепремʼєр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Як він зазначив, відповідні правила набули чинності 2 жовтня – і вже заблоковано тисячі спам-номерів.
“Спам-дзвінки — це дзвінки рекламного характеру, коли компанія телефонує без попередньої згоди користувача та рекламує товар або послугу. Тепер кожен українець може звернутися до свого оператора й допомогти заблокувати номер, з якого здійснювали дзвінок”, – йдеться у повідомленні.
Щоб поскаржитися на спам, абоненти можуть звернутися до свого оператора через застосунок або за такими номерами:
- Vodafone — 111 або 0 800 400 111 в Україні, 38 050 400 111 у роумінгу;
- Kyivstar — 466 або 0 800 300 466 в Україні, 105466# у роумінгу;
- LifeCell — 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, 38 063 5433 111 у роумінгу.
Також можна залишити скаргу на гарячу лінію Уряду 1545 або подати звернення на сайті Національної комісії з регулювання електронних комунікацій.