Нові українські траси: як планують підвищити безпеку | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
Нові українські траси: як планують підвищити безпеку
16 Листопада, 17:38

Нові українські траси: як планують підвищити безпеку

При будівництві трас Мінрегіон передбачає обов’язкове звуження крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту

Зупинкові смуги навпаки розширять. Такі зміни пов`язані з роботою над оновленням будівництва автомобільних доріг загального користування.

“Зараз на трасах передбачається єдина ширина смуг руху – 3,75 метрів та зупинкова смуга – 2,5 метри, що є небезпечною шириною для зупинки, наприклад, вантажного автомобіля. Тому тепер при будівництві трас плануємо передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту та розширення зупинкової смуги. Це унеможливить перевищення дозволеної швидкості на дорогах та сприятиме підвищенню безпеки руху”, – повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Ширину крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту пропонують звузити з 3,75 м до 3,5 м.

За рахунок оптимізованої лівої смуги на дорогах першої й доугої категорій планують робити зупинкову смугу шириною не 2,5 м, а 3 м.

Це сприятиме уникненню можливих зіткнень при зупинках на трасах.

Згідно з проектом Державних будівельних норм (ДБН), такі норми мають стати обов’язковими при новому будівництві швидкісних трас та робитися за можливістю при проведенні реконструкції доріг.

Мінрегіон продовжує  вдосконалювати та оновлювати норми  проектування доріг, щоб підвищити безпеку та комфорту руху.

Поки що всі оновлення щодо будівництва доріг загального користування опрацьовують.

 

Відео