Ширину крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту пропонують звузити з 3,75 м до 3,5 м.
За рахунок оптимізованої лівої смуги на дорогах першої й доугої категорій планують робити зупинкову смугу шириною не 2,5 м, а 3 м.
Це сприятиме уникненню можливих зіткнень при зупинках на трасах.
Згідно з проектом Державних будівельних норм (ДБН), такі норми мають стати обов’язковими при новому будівництві швидкісних трас та робитися за можливістю при проведенні реконструкції доріг.
Мінрегіон продовжує вдосконалювати та оновлювати норми проектування доріг, щоб підвищити безпеку та комфорту руху.
Поки що всі оновлення щодо будівництва доріг загального користування опрацьовують.