«Вагон в білетах зазначений як “без кондиціонера”, що згідно технічних характеристик УЗ має бути з вікнами, які відкриваються. А що ми маємо? Вагон, в якому мав би бути кондиціонер, але він не працює. Кватирок, які відкриваються, на цілий вагон – три. І всі вони в коридорі. Температура у вагоні – 34 по Цельсію, – написав Олександр Малкін. – Після невеличкого мітингу, дзвінків на Гарячу лінію і погроз зупинити поїзд до нас прийшов начальник поїзда з запитанням: “А що вас не влаштовує? Ми так вже більше тижня їздимо, претензій не було, тільки вікно виламали одне”. А далі почався треш. Прийшов “механік” і ще один провідник – і найкраще рішення, яке вони знайшли, було повиймати всі вікна в коридорі».