З 1 січня усі документи прийматимуть лише електронно. Пацієнт має звернутись до свого лікуючого чи сімейного лікаря, який визначає, чи є ознаки втрати працездатності та оформляє документи на комісію, вносить дані у систему і відправляє на електронну пошту – [email protected]. Опісля ці документи оброблятиме адміністратор – їх працюватиме 6. Вони перевірятимуть наявність усіх документів – паспорт, військово-облікові, медичну документацію. І, відповідно, повідомлятимуть на електронну пошту лікуючого лікаря і на електронну пошту пацієнта чи його представника, що справа прийнята до розгляду, і сам розгляд призначений на певну дату та годину.
Далі адміністратор у програмі вводить нозологію пацієнта. Якщо, наприклад, це неврологічна, терапевтична, хірургічна або травматологічна, програма вибиває, що в команду мають входити такі лікарі: невропатолог, кардіолог, терапевт, наприклад.