За словами медіа-експертки Оксани Мороз, «Труха» – один з найефективніших медійних бізнесів в Україні. Вони заробляють на рекламі, за рахунок охоплень, на джинсі і на чорному піарі.
За даними системи розміщення реклами Telegator, одна рекламна публікація в основному каналі «Труха Украина» коштує зараз 93 тис. грн, а в регіональних каналах «Трухи» вартість коливається від 1500 до 14000 грн. Тож за підрахунками розслідувачів, протягом трьох місяців (червень-серпень 2023 року) лише на рекламних публікаціях на основному каналі «Труха Украина» власники заробили не менше 600 тис. доларів.
Інші канали цієї мережі, у тому числі регіональні, теж заробляють гроші на рекламі, і приносять своїм власникам десятки тисяч доларів щомісяця.