Державна митна служба запустила онлайн-систему скарг, у якій можна залишити відгук про роботу митниці.
«Поки в тестовому режимі, але план такий: скарги розглядатимуться до 5 робочих днів. Спробуємо відповідати по суті, людською мовою. Вся комунікація буде виключно в електронній формі», – написав у себе на сторінці Фейсбук очільник Держмитниці Максим Нефьодов.
Для того, щоб подати скаргу, потрібно буде попередньо зареєструватися. В кожному регіоні обіцяють працюватимуть спеціальні люди, яким будуть, власне, перенаправлятись всі скарги.
«На центральному рівні відслідковуємо статистику і об’єктивність відповіді. Але одразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму на кшталт «знизьте мита» чи «розкажіть, як імпортувати білих ведмедей». На таке відповідати не будемо. З грудня плануємо інтегрувати цей же інтерфейс в спільний Контактний Центр Кабміну», – додає Нефьодов.