У Яворові освітній форум зібрав понад 500 освітян: про що говорили (ФОТО) | Львівська мануфактура новин
У Яворові освітній форум зібрав понад 500 освітян: про що говорили (ФОТО)
28 Серпня, 19:17
logo-black

У Яворові освітній форум зібрав понад 500 освітян: про що говорили (ФОТО)

Протягом 27-28 серпня, у місті Яворів проходив третій освітній форум «Траєкторія розвитку 2025», який уже традиційно об’єднує освітян громади напередодні нового навчального року. Цьогоріч захід зібрав понад 500 учасників — керівників навчальних закладів, педагогів, представників дошкільної освіти, а також експертів галузі.

Зі вступним словом до присутніх звернувся міський голова Ігор Грабовський, який наголосив на важливості освіти, як фундаменту для розвитку держави навіть в умовах війни.

 

«Попри складні часи, ми маємо дбати про те, щоб наші діти отримували якісну освіту. Майбутнє України починається зі школи», — зазначив очільник громади.

 

Однією з ключових тем цьогорічного форуму стала реформа Нової української школи (НУШ). Учасники обговорили виклики, які постають перед освітньою системою, та шукали шляхи їх вирішення. Особливу увагу приділили підготовці дітей до дорослого життя, розвитку навичок, потрібних у XXI столітті, та ролі вчителя у трансформаційних процесах.

Головною спікеркою заходу стала Лілія Гриневич — колишня міністерка освіти України, а нині — одна з провідних ідеологинь освітньої реформи. У своїй доповіді вона докладно розповіла про мету, філософію та механізми впровадження НУШ.

 

«Освіта має відповідати реаліям сучасності. Ми не можемо навчати дітей за підходами минулого століття. Нову українську школу ми будуємо як простір можливостей — для дітей, вчителів і батьків», — зазначила Гриневич.

 

У коментарі для ЛМН заступниця голови Яворівської громади Катерина Михасяк підкреслила, що формат форуму вже третій рік поспіль замінює традиційну серпневу конференцію.

 

«Ми свідомо відходимо від формальних звітів і переходимо до змістовного діалогу. Цьогоріч форум тривав два дні. Це робота на локаціях, обговорення, воркшопи та жива взаємодія між освітянами», — розповіла Михасяк.

 

 

Вона також додала, що впровадження освітньої реформи у громаді супроводжується як позитивними змінами, так і викликами.

 

«НУШ — це не лише про нові парти і підручники. Це зміна мислення. Ми щодня спілкуємося з батьками, педагогами, шукаємо компроміси. Зокрема, коли йдеться про зміну структури шкіл чи пониження їх ступеня. Це болісні процеси, але вони необхідні для якісних змін». 

 

User Image
Ірина Моряк
Відео