За виділені гроші у місті мали би закупити нові автобуси та маршрутки. Привести до ладу старі. Мають намір у Львові також змінити сам підхід до транспортної сфери. Зокрема, змінити оплату в маршрутках, впровадити електронний квиток, збільшити частку перевезень комунальним транспортом, надати пріоритет громадському транспорту, впорядкувати ситуацію з паркуванням приватних авто та вдосконалити велоінфраструктуру. Про зростання ціни на проїзд, через комфортніші умови, мер Львова, наразі не говорить. Обіцяє лише тепер пасажири платитимуть не за проїзд, а за кілометраж. На кожен вид транспорту буде визначена своя ціна за кілометр. Вона буде різнитися для тролейбуса “Шкода”, автобуса “Електрон”, автобуса “МАЗ”. На кожну ціну буде визначатися переможець за тендером, і оплата відбуватиметься за пробіг транспорту за маршрутом.
Правда пропозиція Садового оновити транспортну систему міста, в соцмережах викликала бурю емоцій. Зокрема люди пишуть, що ще досі не оговтались від змін, які були запровадженні в 2012 році. Тоді, нагадаємо, в місті повністю був змінений рух громадського транспорту та замінені маршрути.
“Все для людей робиться, тоді і тепер також напевне. В 2012 на маршрути виходило понад 600 автобусів, тепер заледве 320 назбирується. Щоб достатися до роботи чи у потрібне місце, іноді по 2-3 пересадки робиш. Можливо слова мера зараз більше під вибори сказані. Адже про електронний квиток також говорять вже років 4?», – пише користувач Андрій Марків.