У Львові створили ШІ-ошийник для котів, який дозволить перекладати звуки вашого улюбленця | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
У Львові створили ШІ-ошийник для котів, який дозволить перекладати звуки вашого улюбленця
23 Січня, 16:33

У Львові створили ШІ-ошийник для котів, який дозволить перекладати звуки вашого улюбленця

Українські стартапери створили ошийник-комунікатор для котів, який за допомогою штучного інтелекту перекладає звуки тварини у зрозумілу для людини форму. Працює гаджет на зразок фітнес-браслета. Про це повідомили у НУ «Львівська політехніка».

Винахідником став Андрій Михайлів, який має 3-річний стаж як Net розробник, працює лаборантом та навчається в аспірантурі на кафедрі «Систем штучного інтелекту» у Львівській Політехніці (НУ «ЛП»).

Ідея створити ошийник, за допомогою якого можна буде спілкуватись із котами, зʼявилась в Андрія ще у 2020-му році, коли він писав дипломну, тоді хлопець почав аналізувати дослідження, конкурентів і зацікавленість користувачів у такому продукті.

«У мене дома в селі 4 коти і я все життя стежив за тим, що з ними коїться, й іноді, власне, не міг зрозуміти, чи з котами все гаразд, адже неможливо бути впевненим у своїх навичках розуміння тварини», — згадує Андрій.

Cotia виглядає як комфортний ошийник, що збирає звукові дані з улюбленця. Потім система за допомогою ШІ аналізує звук і видає результат. Процес нагадує роботу фітнес-браслета.

«Власне, дизайн самого аксесуару ми розробляємо так, щоби він був комфортний тварині, і тестуємо його на наших котиках», — говорить Андрій.

Зараз команда завершує альфа-версію. Спершу стартапери розробляли прототип, щоби перевірити, чи команда взагалі здатна таке створити, а зараз упевнено робить продукт, який скоро запропонують тестовим користувачам.

Розробники думають представити перші тестові нашийники вже в лютому 2024 року.

До слова, загалом стартапери вже отримали грантів на чверть мільйона гривень. Також, за словами Андрія, у них було та є кілька безплатних утиліт для стартової роботи. Власне, бізнес-модель — це продажі та підписка.

Для продажів стартапери думають запустити дві цінові політики, де купівля за меншу суму дасть кілька місяців безплатної підписки одному користувачу, а за більшу суму рік підписки. Зараз команда оцінює підписку в $6,99 і два варіанти покупки: $89,90 + 2 місяці підписки, або $139,90 + рік підписки.

Вікторія Васильченко

Відео