У Львові внесли зміни в роботу ЦНАПів: як вони тепер працюють | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
У Львові внесли зміни в роботу ЦНАПів: як вони тепер працюють
14 Березня, 10:28

У Львові внесли зміни в роботу ЦНАПів: як вони тепер працюють

Через воєнний стан в Україні ЦНАПи працюють у зміненому режимі. Мерія рекомендує для уточнення графіку дзвонити до центру, повідомляє пресслужба Львівської міськради.

«Враховуючи, що кількість відвідувачів суттєво знизилася з початком війни, прийняли рішення закрити невеликі підрозділи за межами Львова і залишити роботу великих підрозділів на Червоної Калини, 72а,  Виговського, 32, Чупринки, 85, Левицького, 67, Хвильового, 14а, Шевченка, 374», — зазначає директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик.

Зараз Центри надання адміністративних послуг надають, здебільшого, послуги міської ради. Тобто лише ті послуги, надання яких не вимагає роботи у державних реєстрах, доступ до яких наразі закрито.

Наприклад, видача копій документів, надання дозволу на приєднання житлового приміщення, укладення договору найму, встановлення опіки та піклування, видача довідок про місце проживання, реєстрація колективних договорів, погодження зовнішньої реклами, реєстрація пасіки, виготовлення технічних умов – тобто цей напрямок послуг надається, і мешканці, які мають бажання і потребу, можуть звертатися.

«Але недоступна велика кількість послуг щодо земельних питань, питань управління архітектури – витяги, паспорт упорядження фасадів, оформлення будівельного паспорту. Звісно, люди можуть звертатися, документи будуть опрацьовані, але прийняття рішень і видача послуг є неможливими», — пояснює Валентина Бартошик.

Також вдалося налагодити роботу з податковою інспекцією. Водночас, можна отримати послуги ГУ «Держпродспоживслужби»: експлуатаційні дозволи, реєстрація потужності операторів ринку, внесення змін, видача ветеринарних документів тощо.

Доступні послуги лісового господарства: видача посвідчення мисливця, лісорубні квитки; послуги обласного центру зайнятості: отримання дозволу на застосування праці іноземців або осіб без громадянства. Також доступні послуги департаменту архітектури обласної адміністрації та податкової інспекції.

«Враховуючи, що державні реєстри не працюють, а ЦНАП працювали близько у 10 державних реєстрах, то багато послуг наразі недоступно. Зокрема, не працюють реєстри міграційної служби, де оформлялися паспорти; реєстри міністерства юстиції, завдяки яким ми реєстрували бізнес, ФОПів, юридичних осіб, громадські організації, благодійні фонди тощо. Також не працює реєстр нерухомості, де можна було зареєструвати майно чи вчинити якісь правочини з майном. Не працює реєстр щодо кадастрових питань, містобудівної діяльності. Також призупинив роботу департамент екології обласної адміністрації», – розповіла Валентина Бартошик.

Також на час воєнного стану можна продовжити термін дії попередніх закордонних паспортів та вклеїти фото дитини, віком до 16-ти років, у паспорт одного з батьків.

Телефон служби підтримки ЦНАП: (032) 297-57-95. Служба підтримки працює щоденно, без вихідних, із 09.00 до 17.00.

Відео