«Можна обмежувати, якщо школа зможе забезпечити простір, де діти будуть комунікувати та взаємодіяти. Як зараз часто є: починається перерва – діти самі по собі. Є заборона виходити на вулицю. Бігати по коридарах не можна, виходити не можна, і так далі. До того ж, є тривожність. І в дітей тільки це й залишається – сісти в гаджетах і ділитись своїми досягнення з тими, хто поряд. Якщо буде якась альтернатива – територія, де вони можуть бігати, майданчики, щоб вони могли погратись, не перших періодах – допомога вчителів чи соціальних працівників з тим, чим вони можуть зайнятись на цих перервах, це дасть їм досвід. Бо зараз насправді більший досвід, що ми даємо, коли діти навіть з батьками – батьки в новинах, у гаджетах. Діти поряд з ними поводяться точно так само. Більшість з них в гаджетах. А потім мама каже: іди краще на вулицю погуляй. А що дитина буде робити на вулиці, якщо вона не знає, що їй там робити?» – зазначив Євген Герасимов у програмі LMN.