У центрі зайнятості розповіли, чого не можна робити на роботі | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
У центрі зайнятості розповіли, як не варто поводитись на роботі
05 Листопада, 12:55

У центрі зайнятості розповіли, як не варто поводитись на роботі

Експерти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна 8 речей, які не можна допускати на роботі.

Плітки про колег. Звісно, особисте життя співробітників може бути цікавішим будь-якого серіалу. Але перш ніж пліткувати, добре подумайте, бо так само можуть обговорювати і Вас. А потім з таким базікалом просто перестануть розмовляти.

Удар в спину. Вперше підставивши колегу, ви виграєте та отримаєте певні бонуси, але надалі репутація зіграє злий жарт – Вам перестануть допомагати. Також, не варто забувати про принцип бумеранга.

Привласнення чужих успіхів. Не можете генерувати ідеї самостійно – варто замислитись над зміною роду діяльності. Але користуватися чужими ідеями не варто.

Хвастощі. Не варто за кожну успішно виконану дрібницю возвеличувати себе до небес. Сприймайте всі успіхи гідно та спокійно.

“Коли співробітник у чомусь досягнув успіху: вивів компанію на новий рівень, отримав грант, захистив успішний проект – він має право на свою частку компліментів і поздоровлень. Якщо він приймає їх гідно – точно так само він і цінується в компанії. Коли ж хтось кожну успішно виконану дрібницю возвеличує до небес – швидше за все, це лише викликатиме запитання,” – пишуть на ФБ-сторінці Львівського обласного центру зайнятості

Демонстрація негативних емоцій. Якщо ви будете голосно кричати, кидатися канцелярським приладдям – це не додасть вам авторитету, скоріше, навпаки.

Зайві позитивні емоції. Не варто цілувати всіх колег з приводу підвищення зарплати. Або захоплено кричати, що дуже цінуєте своїх колег за подарунок на день народження. Неврівноваженість на роботі – величезний мінус.

Постійно говорити «як мені набридла ця робота». Якщо Вас щось не влаштовує – шукайте іншу роботу. Крім того, власною ненавистю до роботи ви знецінюєте тих, кому ця робота до душі.

Спалювання мостів. Безумовно, голосно грюкнувши дверима, ви покараєте «злого керівника». А також підставите своїх колег, яким доведеться працювати в авральному режимі, поки не буде знайдена заміна.

Дотримуючись цих правил, ви отримуватимете задоволення від роботи !

Відео