Які найцікавіші види транспорту є у світі | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
Які найцікавіші види транспорту є у світі
17 Листопада, 17:48

Які найцікавіші види транспорту є у світі

Всі ми знаємо про метро, автобуси, трамваї, та мало хто знає про дещо інші види транспорту

У деяких містах світу існує досить незвичайний, але водночас зручний громадський  транспорт.

Королівство Камбоджа

У ції державі Південно-Східної Азії є бамбукові поїзди – “Норрі”. Вони їздять залізничними коліями, але не схожі на усі інші пасажирські поїзди. Більшість із них — бамбукові платформи з колесами від поїзда, для пересування яких потрібно просто відштовхуватися палицею від землі. Сьогодні до Норрі також прикріплюють двигуни від мотоциклів або тракторів і приводні ремені, підключені до осей.

Такі поїзди набули особливої ​​популярності у місцевих жителів через те, що звичайне залізничне сполучення працює нерегулярно.

Тим паче раніше поїзди зазнавали нападів озброєних повстанців.

Архіпелаг Мадейра

Португальський архіпелаг Мадейра розташований біля берегів Західної Африки. Його історичне місто Монте –  на висоті 1000 м над рівнем моря.

На Мадейрі є повітряні трамваї та канатні дороги, але більше ста років місцеві жителі Монте (а тепер і туристи) використовують чудернацький вид транспорту для поїздки схилом до столиці провінції: плетені кошики на санях.

У кожних санях є два водія, які використовують свою вагу та гумові чоботи для рульового управління і гальмування.

Монорельс Chiba Urban

Монорельсова дорога Чіба схожа на транспорт із якогось науково-фантастичного фільму. Верх вагонів кріпиться до доріжки монорельсу, тому поїзд немов зависає у повітрі. Це найдовший у світі монорельс (загальною протяжністю 14 км). На його маршруті є 2 лінії та 18 зупинок, і щодня він обслуговує близько 50 тис. пасажирів.

Річка Вуппер, Німеччнина

Там є підвісна залізна дорога. Це ще один «перевернутий» поїзд. Він проходить над річкою Вуппер, притоком Рейну, а також над проїзною частиною. Маршрут довжиною 13 км налічує 20 станцій, а поїздка займає близько 30 хвилин.

Вупперталь може здатися футуристичним транспортом, але насправді йому трохи більше ста років. Його дивний дизайн приваблює туристів, але багато його користувачів є місцевими жителями. Нещодавно вік цієї підвісної конструкції викликав занепокоєння серед експертів, і це призвело до великого проекту модернізації, що відбувся у 2012—2013 роках. А вагони оновляли у 2015—2016 роках.

Гонконг, Китай

Гонконг є доказом того, що ескалатори призначені не лише для торгових центрів. Його вулична ескалаторна система проходить одним із найкрутіших пагорбів острова. Рухомі сходи піднімаються на висоту приблизно 152 м, а їхня довжина — 790 м. Це найдовша зовнішня ескалаторна система у світі. Щодня нею користуються близько 80 тис. чоловік.

Колумбія

Там існують повітряні трамваї, які  використовують в гірських курортних зонах, на лижних схилах і навіть у тематичних парках. Однак їх рідко застосовують для масових перевезень людей. Винятком є  Центральна і Південна Америки. Перша подібна транспортна система, що працює за фіксованим графіком, була створена в місті Медельїн у Колумбії. Вона надзвичайно популярна серед жителів густонаселених схилів гір.

Аделаїда, Південна Австралія

Така машина нагадує щось середнє між поїздом і автобусом. Там можна побачити O-Bahn — це 11-кілометрова траса для «керованого автобуса» із трьома розв’язками в Південній Австралії. У ній використовуються лише спеціальні машини, у яких перед звичайними колесами розміщені спеціальні для керування. Така машина нагадує щось середнє між поїздом і автобусом

Як тільки машини залишають трасу, вони стають міськими автобусами, які можуть їхати і звичайною дорогою.

Хайфра, Ізраїль 

У ізраїльському місті Хайфа фунікулер під назвою Кармеліт піднімається на 270 м над горою Кармель. Його особливість у тому, що його маршрут проходить під землею.

Відносно невелика довжина маршруту (1,8 км) і мала кількість станцій (шість) роблять його однією з найскромніших у світі ліній метро.

Він приносить користь як туристам, так і місцевим жителям, дозволяючи уникати важкого підйому на крутій місцевості.Фунікулери популярні у районах із великими перепадами висот.

Моргантаун, Західна Віргінія

Там існує транспортна система університету.

Цю систему побудували для зв’язку декількох віддалених один від одного університетських кампусів. Її можна вважати першою системою зперсональним автоматичним транспортом.

6-кілометрова Morgantown PRT є дорогою з контактною рейкою, якою рухаються «вагони», що можуть вмістити декілька людей. Дорога працює протягом тижня, а також іноді у вихідні дні під час футбольних матчів та інших спортивних заходів.

 

Канада

У ції країні є Terra Bus – снігові автобуси. Це спеціалізовані машини, які перевозять пасажирів льодом і снігом у місцевості без мощених доріг. В основному такий транспорт використовують у Канаді на Льодовиковому полі провінцій Британської Колумбії та Альберта для перевезень пасажирів (до 56 осіб за раз) у такі важкодоступні місця, як льодовик Атабаска.

Водії підтримують низький тиск у шинах, щоб забезпечити гарне зчеплення зі слизькою поверхнею дороги. Terra Bus виглядають як потужні машини, але вони досить повільні — зазвичай швидкість не перевищує 16—40 км/год.

Інформація взята із сайту ukrainetomorrow.info

  • 0
  • 1150
Відео