З львівським водієм, який не допоміг непритомному дідусеві, провели лише розмову | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
З львівським водієм, який не допоміг непритомному дідусеві, провели лише розмову
26 Квітня, 15:25
logo-black

З львівським водієм, який не допоміг непритомному дідусеві, провели лише розмову

В середу, 17 квітня, близько 8-ї ранку у Львові водій автобуса 47А не допоміг чоловіку похилого віку, який знепритомнів. Про це повідомили у фб-спільноті «Гаряча лінія міста Львова».

«Водій всю дорогу кричав та хамив пасажирам. А коли чоловікові похилого віку стало погано і він знепритомнів, то молоді хлопці його винесли на руках з автобуса. Але найбільше обурило те, що водій відразу ж закрив за ними двері і поїхав. Пасажири почали казати водієві, що хлопці не встигли повернутися (в автобус – авт.). На що водій відповів, що він не лікар, і не потрібно таким людям їздити в громадському транспорті (пенсіонерам – авт.), а хлопців ніхто не просив його виносити та й чекати на них він не буде», — зазначила в дописі пасажирка Ірина Мудра.

Жінка закликала керівництво пояснити водієві правила спілкування і алгоритм дій в таких ситуаціях. LMN звернулась за коментарем до АТП-1, яке обслуговує маршрут.

«Водій автобуса ВС7314ОА, щодо якого було звернення на гарячій лінії міста, був викликаний на АТП. Він написав пояснення, у якому зазначив, що двічі відкривав двері на прохання пасажирів, коли вони повідомили про те, що одному з пасажирів стало погано. Водій запевнив, що у подальшому буде більш уважним та в разі повідомлення про погане самопочуття пасажирів буде виходити в салон і перевіряти, чи потрібна допомога. З водієм проведено роз’яснювальну роботу, наголошено на дотриманні правил надання послуг та попереджено про недопущення повторення подібної ситуації. У разі повторення водій отримає догану», — зазначила у коментарі LMN Ірина Рєвунова, фахівець зі зв’язків з громадськістю.

Ми звернулись також за коментарем до Ореста Олеськіва, начальника управління транспорту департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради. Він розповів алгоритм дій у таких випадках.

«Пасажирка правильно зробила, що написала на гарячу лінію. Проте найкраще якщо є фіксація порушення у відео чи аудіо форматі. Після того, як повідомлення потрапляють на гарячу лінію, ми розписуємо звернення на перевізника, у даному випадку на АТП-1. Водія забирають з робочих процесів та викликають в АТП, щоб відібрати пояснення. А потім вони ж і вирішують його долю. У нас є дефіцит кадрів водіїв, зараз проводиться набір, тому деякі ситуації можуть виникати через те, що водії ще «зелені», — зазначив у коментарі LMN Орест Олеськів.

За його словами для водіїв регулярно проводять навчання, щоб проговорити правила спілкування з пасажирами, забезпечення інклюзивності та безбарʼєрності. 

User Image
Олена Лещенко
Відео