регіональні новини
Написати нам
09 Січень, 14:16
Жителька Трускавця не змогла викликати «швидку допомогу»

Тетяна Пасічник

Уночі 8 січня у Юлії Богач з Трускавця піднялась висока температура. Вона 40 хвилин телефонувала за номером 103 , але їй ніхто не відповів.

Юлія розповіла про цю історію у соцмережі, жителі міста її активно обговорюють.

Телефонувала рівно 30 хвилин у швидку в Трускавці, і ще хвилин 10 з телефону чоловіка. І ніхто! Ніхто не брав слухавку! У мене висока температура, добре що в сім’ї є медики. А що робити тим, хто в аварію потрапить? Батькам хворих діток? – написала жінка. – Вважаю, що Трускавець повинен мати адекватну і дійсно швидку допомогу. А те, що у нас , вибачте, ні в які рамки не лізе!”.

Генеральний директор Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастрофи Похмурський Володимир пояснив LMN, що однією з причин такої ситуації могло бути велике навантаження дзвінків на лінії.

Диспетчерів мало — дзвінків багато. Можна також паралельно телефонувати на 112, але він не заміняє номер 103, а лише його доповнює. Припускаємо також технічні неполадки. Вони бувають у будь-якій країні, і ми не виключення. До того ж у нас нема окремо номерів по містах, всі дзвінки з області скеровуються у Львів. Звідти керують “швидкими” по районах. Жодне місто області не має більших чи менших переваг,” – розповів Володимир Похмурський.

Додав, що “швидка” не завжди має право виїхати до пацієнта, у якого висока температура.

Якщо висока температура у дорослого без неврологічних проявів, без віднімання мови та інших загроз життя, то це питання до сімейного лікаря, – каже Похмурський. – Якщо ми зараз відправлятимемо “швидкі” на кожну високу температуру, то не встигатимемо на аварію або інсульт. Тим більше зараз дуже багато ДТП».

Схожі новини