Припиніть це:
Коли вам можна подзвонити?
Коли зможете прийти на процедуру?
Коли буде зручно оплатити?
Не питайте клієнта, коли йому зручно! Самі призначайте дату візиту до вас в офіс, час вашого наступного дзвінка/процедури/вашою із ним зустрічі.
Навіть оплати чи передоплати.
Так. Навіть передоплати.
А тепер по порядку.
Життя кожної людини – море безкінечних проблем та питань, які постійно треба вирішувати і нести за все відповідальність.
Робота, сім’я, діти, батьки, підлеглі, побутові моменти, постійний вибір із безлічі варіантів: куди піти, як вчинити, за кого голосувати, що купити. Страх помилки.
Від цієї відповідальності крутиться голова. А кількість проблем викликає бажання все кинути і поїхати в Тибет, піти в монастир чи в місце, де алкоголь зовсім не вихід, а вхід.
Так полегшіть життя людям, не питайтеся, коли їм зручно. Не напружуйте людей. Візьміть відповідальність на себе. Клієнту набагато легше сказати, чи може він щось зробити у конкретну дату і годину, ніж думати, коли він щось би зміг чи не зміг.
І якщо в нього не виходить в цей день, одразу призначайте інший. Ви, а не клієнт.
Що вам це дає?
Клієнт розуміє, що ви чітка людина, в бізнесі якої порядок. У вашому світі все структуровано і хаосу нема. Ви саме та людина, яка швидко і чітко вирішить його питання без невпевнених «прошу-перепрошую».
І він з радістю доручить вам свою долю, якщо ви покажете спокійну впевненість і бажання провести його за руку до світлого майбутнього з вашим продуктом.
А тепер просто зараз дзвонимо/пишемо: