Тисяча гривень для вчителів – це примітивне задобрювання суспільства, – Марʼяна Ноджак | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
Тисяча гривень для вчителів – це примітивне задобрювання суспільства, – Марʼяна Ноджак
18 Листопада, 18:44

Тисяча гривень для вчителів – це примітивне задобрювання суспільства, – Марʼяна Ноджак

Йдеться про постанову КМУ «Деякі питання оплати праці педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти» від 08 листопада 2024 року N1286, згідно якої з 1 січня 2025 року педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти державної і комунальної форми власності установлено щомісячну доплату за особливі умови роботи:

  • з 1 січня 2025 р. — у розмірі 1300 гривень;
  • з 1 вересня 2025 р. та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, — у розмірі 2600 гривень.

Вчителів це не втішить. Вчителі зараз працюють на мізерну заробітну плату. Я вже рік не можу знайти логопеда до школи, бо немає фахівців.

Це не системне рішення. Знову всіх зрівняли. Де ж мотивація? Чи ти працюєш добре, чи твої учні досягають добрих результатів у навчанні чи ні. Усім дадуть по тисячі. Особливо глобально нічого не змінюється.

Чому не мотивувати молодих фахівців, які приходять на роботу, і працюють за «голу» ставку? Звісно, вчителі вищої категорії, вчителі зі стажем, які ведуть класи, мають вищі оплати. А що говорити про освітян, які тільки влаштувалися на роботу?

Але навіть попри це. Ми розуміємо, що в країні війна. Усім нам потрібно працювати для перемоги. Усе моє середовище освітян долучається до зборів і донатів, підтримки різних ініціатив для фронту. Тож на цю ініціативу з тисячею для освітян — вчителі посміхаються і продовжують робити свою роботу.

Багато освітян готові ці кошти одразу перераховувати на підтримку фронту.

Дивує інше. Чому ж нічого не змінюється глобально? Великі надії, що всі освітні зміни будемо впроваджувати після перемоги України у війні. Бо ми ж розуміємо, що спочатку перемога, а далі – відновлення України.

В будь-якому разі, освіта має стати пріоритетом. Для цього мають працювати вмотивовані фахівці.

Освітньої субвенції не вистачає. Громади змушені дофінансовувати освіту з місцевих бюджетів через малокомплектні школи. Це теж потрібно вирішувати. Бо ми постійно економимо на освіті.

 

  • 0
  • 845
Схожі публікації