Проїзд у приміських поїздах подорожчав майже наполовину | Львівська мануфактура новин
Підтримати проект
регіональні новини
Проїзд у приміських поїздах подорожчав майже наполовину
23 Травня, 13:10
logo-black

Проїзд у приміських поїздах подорожчав майже наполовину

Леся Гаврилюк

З 18 травня суттєво зросла вартість проїзду у приміських поїздах на Львівщині, а також в сусідніх областях – Івано-Франківській, Рівненській, Чернівецькій та Закарпатській. Як і раніше, ціна залежить від відстані. При чому що довша відстань, то більше подорожчання: від 33 до 47%.

Вартість проїзду – повний квиток:

 

Відстань, км Вартість Попередня
1-10км 11.00 8.00
11-20км 13.00 8.00
21-30км 18.00 11.00
31-40км 20.00 12.00
41-50км 25.00 16.00
51-60км 27.00 16.00
61-70км 32.00 20.00
71-80км 34.00 20.00
81-90км 40.00 25.00
91-100км 42.00 25.00
101-110км 45.00 25.00
111-120км 50.00 30.50
121-130км 53.00 30.50
131-140км 57.00 30.50
141-150км 60.00 35.50
151-160км 63.00 35.50
161-170км 65.00 35.50
171-180км 67.00 40.00
181-190км 72.00 40.00
191-200км 74.00 40.00
201-210км 77.00 45.00
211-220км 81.00 45.00
221-230км 84.00 45.00

 

Вартість проїзду – студентський квиток:

 

Відстань, км Вартість
1-10км 5.51
11-20км 6.50
21-30км 9.00
31-40км 9.99
41-50км 12.51
51-60км 13.51
61-70км 16.00
71-80км 17.00
81-90км 20.01
91-100км 21.01
101-110км 22.51
111-120км 25.00
121-130км 26.51
131-140км 28.50
141-150км 30.00
151-160км 31.50
161-170км 32.50
171-180км 33.50
181-190км 36.00
191-200км 37.00
201-210км 38.50
211-220км 40.50
221-230км 42.01

«Необхідність підвищення тарифів спричинена збитковістю приміських пасажирських перевезень, яка зумовлена значною різницею між рівнем тарифів та реальною собівартістю перевезень, яка постійно зростає – через збільшення витрат на матеріали і запчастини для ремонту та експлуатації рухомого складу, паливно-мастильні матеріали, а також недоотримання компенсаційних виплат за пільгові перевезення пасажирів із місцевих бюджетів, – повідомили LMN у прес-службі Львівської залізниці.  – Варто зазначити, що вартість проїзду залізничним транспортом залишається суттєво нижчою, ніж у громадському автотранспорті. Наприклад, квиток на поїзд зі Львова до Самбора вартує 34 гривень, тоді як подорож автобусом у цьому сполученні нині коштує понад 60 гривень”.

 

Сума збитків залізниці, за підсумками минулого року, сягнула понад 1 млрд. 290 млн. грн. Відсоток покриття витрат доходами становить лише 6,88%.

“Щодня їжджу електричкою на роботу до Львова, – розказує LMN жителька села Родатичі Городоцького району пані Марія. – У нас в селі каси нема, то купую квиток в провідників, які ходять по електричці. Чесно кажучи, роблю як всі: купую найдешевший квиток – той, що тепер коштує 11 гривень. Провідники розуміють, що насправді їду далі і мала би платити більше. Але махають рукою. Деколи можна навіть 5 гривень дати. Вони тоді квитка не дають, а  гроші собі беруть”.

 

“Я готовий платити більше, – додає житель Мостиськ Ігор Бардин. – Електричкою мені вигідно їздити, бо живу недалеко станції. Та й поїзд їде до Львова на Привокзальну, а не тільки на кінець Городоцької, як автобуси. Але хай залізничники не знущаються над людьми. От в понеділок, зразу після подорожчання, пустили 8 вагонів. А перед тим їздило шість, а то й чотири. То не їзда була, а душогубка”.

Чоловік купує квиток в касі. Теж зізнається, що оплачує проїзд не повністю, а лише за дві зони.

“Бо то нечесно виходить. Каси в напрямку до Львова є хіба ще в Судовій Вишні і Городку. Всі, хто сідають на інших зупинках, квитків просто не можуть купити. А у вагоні дають пару гривень провіднику. На мою думку, послуги залізниці будуть доти збиткові, поки на всіх станціях не поставлять бодай якісь кіоски з квитками. А по вагонах ходитимуть не провідники, а контролери-ревізори”.

Відео