Підтримати проект
регіональні новини
Написати нам
За три тижні агітації Порошенко і Зеленський витратили мільйони гривень
18 Квітня, 13:04

За три тижні агітації Порошенко і Зеленський витратили мільйони гривень

Впродовж 5 днів другого туру Порошенко вклав у виборчу кампанію ще 100 мільйонів, а Зеленський – 44,6 мільйона. НАЗК опублікувало проміжні фінансові звіти кандидатів у Президенти, що містять дані про надходження й витрати Петра Порошенка та Володимира Зеленського від 7 до 13 квітня, – пише ЧЕСНО

Петро Порошенко, як і в першому турі, фінансує свою виборчу кампанію самостійно. У неї він вклав ще 100 мільйонів гривень. Ураховуючи видатки за перший тур, Порошенко витратив уже понад півмільярда гривень.

Кампанію Володимира Зеленського у другому турі на 100% фінансувала партія “Слуга народу”. Загалом у період від 7 до 13 квітня вона переказала у виборчий фонд Зеленського 45 мільйонів гривень. За обидва тури виборів кандидат офіційно назбирав близько 147 мільйонів.

Упродовж 5 днів кампанії в Зеленського витратили майже всі зібрані кошти (крім 8,5 тисяч гривень), а в Порошенка залишилося 2,9 мільйона.

Обоє кандидатів сплатили по 16 мільйонів гривень за телерекламу на ТРК “Україна”. Загалом, у другому турі Зеленський і Порошенко більшість грошей з виборчих фондів віддають на телевізійну рекламу.

Також Порошенко заплатив 540,17 тисячі гривень ДП “Національний спортивний комплекс “Олімпійський” за ведення там передвиборчої агітації. Імовірно, це була оплата за захід з його участю, який відбувся в неділю, 14 квітня.

Ці дані не є вичерпними, адже обидва кандидати не подавали остаточних звітів за перший тур виборів. Проміжні звіти за I тур містять відомості про надходження та витрати кандидатів від моменту їхньої реєстрації й до 18 березня включно. Згідно з ними, Петро Порошенко зі своєї кишені вклав у кампанію 415,6 мільйона гривень. А виборчий фонд Володимира Зеленського в 4 рази менший.

За підрахунками Руху ЧЕСНО, під час виборчої кампанії Порошенко щодня вкладав у рекламу на телебаченні по 6,7 мільйона гривень, а Зеленський – 2,2 мільйона. Понад половину всіх витрат обоє кандидатів спрямовували саме на телерекламу.

Рух ЧЕСНО також вже проаналізував, хто давав кошти на кампанії деяких кандидатів. До речі, серед тих, хто здійснював внески у виборчий фонд Володимира Зеленського, є люди, близькі до фігурантів справи про виведення коштів з “Приватбанку”, помічники нардепів від “Батьківщини”, “радикали” й меценати львівської богеми.

  • 0
  • 183
Схожі новини